Ön Bilgilendirme Formu

SİPARİŞ VE MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ HAKKINDA ÖN BİLGİLENDİRME

1. SATICI

Ünvanı: MCC Kozmetik ve HappyBody

Mersis No: 0470 - 0633 - 9370 - 0013

Kep No: iksir@hs03.kep.tr 

Adresi:  Süleyman Demirel Organize Sanayi Bölgesi 102. Cad. No:14 Gümüşgün, 32730 Gönen, Isparta, Türkiye / MCC Kozmetik

Tel. No.: 0850 532 0622

Faks No: 0 246 224 35 96

Web adresi:  www.happybody.com.tr

E-mail: musterihizmetleri@ happybody.com.tr 

Şirketimiz Isparta Ticaret Odası üyesidir, ITSO'nun meslek ile ilgili davranış kurallarını edinebileceğiniz elektronik iletişim bilgileri de şöyledir: (http://www.itso.org, Telefon: +90 246 232 94 96).

2. TESLİMAT, FATURA VE ÖDEME BİLGİLERİ 

2.1.İşbu sözleşmeyi imzalayan gerçek ya da tüzel kişi (“Alıcı”), ürün kodu, adedi, ürünün vergi dahil fiyatı, kargo ücreti, ödeme şekli hakkında ödeme yapmadan önce bilgilendirildiğini ve bu bilgileri onayladığını kabul ve beyan eder. Alıcı tarafından seçilen Ürünler, Alıcı’nın beyan ettiği teslimat adresine gönderilecektir.Fatura edilecek kişi ile sözleşmeyi yapan kişi aynı olmak zorundadır.

2.2 Satıcı Ürünler'i, anlaşmalı olduğu kargo firması aracılığı ile azami 30 gün içerisinde gönderecektir. Bu kargo firmasının Alıcı’nın bulunduğu yerde şubesi olmaması halinde, Alıcı’nın Ürünü, kargo firmasının, kendisine en yakın şubesinden en geç 7 gün içerisinde teslim alması gerekmektedir; aksi halde doğacak tüm zarar ve giderlerden Alıcı sorumludur.

2.3 Alıcı, işbu Ön Bilgilendirme ve Mesafeli Satış Sözleşmesi’ni onayladığında, sipariş verdiği Ürün(ler)'in yukarıda belirtilen fiyatı ve masrafları, yine Alıcı’nın yukarıda seçmiş olduğu ödeme yöntemine göre tahsil edilecektir.

2.4 Alıcı, onayını müteakiben e-posta adresine gönderilen Ön Bilgilendirme ve Sözleşme metnine, anılan e-postayı kalıcı veri saklayıcısına kaydedip saklayarak her zaman ulaşabilir ve inceleyebilir. Satıcı da Ön Bilgilendirme ve Sözleşme metnini nezdindeki sistemlerinde üç yıl süre ile muhafaza edip saklayacaktır.

3. CAYMA HAKKI VE KULLANIM KOŞULLARI

3.1 Alıcı,  Ürün'ü teslim aldığı tarihten itibaren on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin siparişten/Sözleşme'den cayma hakkını haizdir. Ancak Alıcı, Sözleşmenin kurulmasından Ürün’ün teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkını kullanabilir.

3.2 Taraflarca aksi yazılı olarak kararlaştırılmadıkça, Alıcı aşağıdaki Ürün/hizmet(ler)e ilişkin olarak, kullanılmamış olsa dahi, kanunen cayma hakkını kullanamaz:

a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcının kontrolünde olmayan Ürün veya hizmetler,

b) Alıcı’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler),

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler, 

d) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış ve iadesi sağlık-hijyen açısından uygun olmayan ürünler,

e) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,

f) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler.

3.3 Alıcı’nın, cayma hakkını kullandığına dair bildirimini, yukarıda belirtilen süre içerisinde yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile Satıcı’ya aşağıdaki şekilde yönlendirmesi gereklidir.

3.3.1. Cayma hakkının ürünlerin Alıcı’ya ulaştırılmak üzere kargo şirketine tesliminden önce, kullanılması halinde, Alıcı gerekli bildirimi Satıcı’nın BURAYA MÜŞTERİ HİZMETLERİ TELEFON NUMARASI GİRİLECEK numarası aracılığıyla yapabilir.

3.3.2. Cayma hakkının ürünlerin Alıcı’ya ulaştırılmak üzere kargo şirketine teslimini takiben kullanılması halinde, Alıcı, ürün ile birlikte teslim edilen faturanın arkasında yer alan iade formunu doldurmak suretiyle iade formu/faturayla birlikte Ürünler’i kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak Satıcı’nın bildirmiş olduğu kargo firmasına iletecektir. Faturası kurumlar adına düzenlenen Ürün iadelerinde ise iade faturası kesilmesi gerekmektedir.

3.4. Cayma hakkının kullanılması halinde, Alıcı Ürün(ler)i cayma bildirimini Satıcı’ya yönelttiği tarihten itibaren en geç on (10) gün içerisinde Satıcı’ya iade etmekle yükümlüdür. İade edilen Ürünün kargo bedeli, Satıcının anlaşmalı kargo firmasının kullanılması kaydıyla, Satıcı tarafından karşılanacaktır.

3.5 Satıcı, Alıcı tarafından cayma hakkının süresinde ve usulünce yerine getirilmesi kaydı ile, cayma bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 14 gün içinde, Ürün bedeli ve varsa malın tüketiciye teslim masrafları da dahil olmak üzere tahsil edilen tüm ödemeleri Alıcı’nın Ürün'ü satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde Alıcı’ya iade edecektir. Müşteriden tahsil edilmiş bulunan teslimat masrafları, ancak aynı siparişe konu tüm ürünlerin iade edilmesi halinde Satıcı tarafından karşılanacaktır.

3.6 Satıcı’nın, kanuna uygun cayma halleri ve diğer sipariş-Sözleşme iptallerinde Alıcı’dan, eğer varsa Ürün bedelinde indirim ve/veya her türlü ödül puanı vb. parasal değerleri tahsil ve mahsup hakları saklıdır.

3.7 Kanunen cayma hakkı öngörülmemiş hallerde cayma hakkından faydalanılamayacağı gibi bu hakkın usulüne uygun veya zamanında kullanılmadığı durumlarda Alıcı cayma hakkını kaybeder.

3.8 Alıcı tarafından verilen siparişte birden fazla ürünün bulunması ve Alıcı’nın bu ürünlerden bir kısmını iade etmek istemesi halinde Alıcı, bu ürünlere ilişkin cayma hakkını ancak ürünün kendisine teslimini takiben kullanabilir.

3.9 Satıcı’nın perakende satış yaptığı mağazalarında, internet üzerinden satışı yapılan Ürünler iade alınmamaktadır.

4. ŞİKAYET VE İTİRAZLARA DAİR ÇÖZÜM YÖNTEMLERİ

4.1 Tüketici, Satıcı’nın internet sitesinde alışveriş esnasında ya da alışveriş sonrasında yaşadığı sorunlarla ilgili olarak aşağıdaki iletişim kanalından Satıcı’ya ulaşabilir.

Telefon: BURAYA MÜŞTERİ HİZMETLERİ TELEFON NUMARASI GİRİLECEK 

E-mail: musterihizmetleri@happybody.com.tr 

4.2 Tüketici, ayrıca şikayet başvurularını, Tüketici’nin yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine yapabilir.

5. KABUL VE ONAY BEYANI

Alıcı, Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin ayrılmaz bir parçasını oluşturacak işbu Ön Bilgilendirme’yi onaylamasıyla birlikte, satışa konu Ürün(ler)in temel özellikleri, satış fiyatı, teslim işlemleri, cayma hakkı ve şikayet hakkı dahil tüm hususlarda bilgilendirilmiş olduğunu kabul, beyan ve taahhüt etmektedir.