Bilgi Sayfaları
Teslimat Detayları
Anlaşmalı olduğumuz Kargo Firması ARAS Kargo dur.
1. Kargo ücretiniz nedir?
Anlaşmalı kargo şirketimiz ile yapılan gönderimlerde kargo bedeli 9,99 TL’dir. Kredi Kartı yerine Kapıda Ödeme yöntemi ile sipariş vermek isteseniz Kapıda Ödeme Bedeli 9,99TL dir. 100TL ve üzeri tek seferde yaptığınız alışverişlerde kargo bedeli ücretsizdir. Bunun dışında ücretsiz kargo kampanyalarımızdan haberdar olmak için veri tabanımıza üye olarak E-bültenlerimizi takip edebilirsiniz.
2. Teslimat seçenekleriniz nelerdir?
Siparişleriniz kargo ile size ulaştırılmaktadır. Anlaşmalı Kargo dağıtım ağı bilgisine aşağıdaki link ile ulaşabilirsiniz:
https://www.araskargo.com.tr/tr/
Ancak Anlaşmalı Kargo ’nun bulunduğunuz yere dağıtımı olmadığı takdirde, siparişinizi Anlaşmalı Kargo’ nun size en yakın şubesinden teslim almanız gerekmektedir.
3. Kargomu / Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Size ulaşmış olan Sipariş Onay E-postası / Sms'i içerisindeki linkten veya aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz:
https://www.araskargo.com.tr/tr/
4. Türkiye dışına teslimat yapıyor musunuz?
Yurtdışına ürün teslimatı yapılamamaktadır.
5. Siparişimi bir mağazaya teslim ettirebilir miyim?
Siparişleriniz mağazalarımıza teslim edilemez.
6. Siparişim ne zaman teslim edilecek?
Siparişlerinizin ödemesi onaylandıktan sonra Saat 13:30'a kadar verilen siparişler aynı gün, 13:30'dan sonra verilen siparişler ertesi günü içerisinde ürününüz hazırlanarak kargoya teslim edilmektedir. Bundan sonraki süreçler ve kargonuzun teslimat süreleri ile ilgili detaylı bilgiye Anlaşmalı Kargo’ nun aşağıdaki linkinden ulaşabilirsiniz:
https://www.araskargo.com.tr/tr/ adresinden "Kaç Günde" bölümünden öğrenebilirsiniz.
7. Teslimat adresimi nasıl değiştirebilirim?
Kargonuz, sipariş esnasında girdiğiniz teslimat adresine teslim edilmektedir ve bu adres sonradan değiştirilemez.
Adresinizi girerken hatalı girdiyseniz küçük düzeltmeler için 0850 532 0622 Müşteri Hizmetlerimizi arayabilirsiniz, fakat farklı bir adrese teslimat talebiniz kabul edilememektedir.
8. Satın aldığım ürünü erken gönderebilir misiniz?
Tüm siparişleriniz için teslimat işlemlerimizde standart teslimat süresi geçerlidir. 13:30'a kadar verilen siparişler aynı gün, 13:30'dan sonra verilen siparişler ertesi gün kargoya verilecektir. Kargo takibi için siparişinizi aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz:
https://www.araskargo.com.tr/tr/
9. Birden fazla adrese teslimat yaptırabilir miyim?
Her bir sipariş için tek bir teslimat adresi tanımlanabilmektedir.
10. Siparişimin elime ulaşamadığı durumlarda ne yapabilirim?
Siparişlerinizi oluştururken sistemde girmiş olduğunuz adres teslimat adresi olarak kabul edilir ve teslimat sırasında teslimat adresinizde bulunmamanız durumunda, 444 25 52 numaralı telefondan Anlaşmalı Kargo ile iletişime geçerek kargonuzun takibini yapmanız gerekmektedir.
11. Bulunduğum yerde kargo firması yoksa siparişimi nasıl teslim alacağım?
Siparişlerinizi ulaştıran Anlaşmalı Kargo, tüm Türkiye'ye teslimat yapabilmektedir. Ancak köy, kırsal bölgeler ve karayoluyla ulaşım sağlanamayan yerlere ürün teslimatı yapılamaması söz konusu olabilir.
Bunun gibi durumlarda siparişiniz Anlaşmalı Kargo tarafından “Telefon ihbarlı sipariş” olarak güncellenecektir ve adresinize en yakın Anlaşmalı Kargo şubesi tarafından size telefonla ulaşılarak gönderinizi şubeye giderek elden almanız konusunda bilgi verilecektir.
Bu durumun sitede alışveriş esnasında tespit edilmesi mümkün değildir. Kargo teslimatı açısından sıkıntı yaşayabileceğinizi düşünüyorsanız lütfen sipariş vermeden önce 444 25 52 numaralı telefondan Anlaşmalı Kargo müşteri hizmetleriyle iletişime geçip, adresinize teslimat yapılıp yapılamayacağını öğreniniz.
12. Paket hasarlı geldi. Teslim almalı mıyım?
Tarafınıza ulaşan tüm siparişler Happy Body amblemli kargo kutusu ile gelmektedir.
Tüm kargo kutuları Happy Body amblemli koli bandı ile kapatılmış ve kalite kontrolünden geçtikten sonra kargo firmasına teslim edilmektedir.
Hasarlı yada Happy Body koli bandı yırtılmış olarak gelen paketleri teslim almayıp, kargo görevlisine paketin hasarlı veya koli bandının yırtılmış veya değiştirilmiş olduğuna dair tutanak tutturmanız gerekmektedir.
Daha sonra siparişinizle ilgili 0850 532 0622 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.